5+1 Πράγματα που δεν ξέραμε για το αβοκάντο!

Ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα του φυτικού βασιλείου είναι το αβοκάντο. Μπορεί να θεωρείται αρκετά λιπαρό, η διατροφική του ωστόσο αξία είναι τόσο μεγάλη που καλό θα ήταν να περιλαμβάνεται στο διατροφικό πρόγραμμα όλων των ανθρώπων.


Παρακάτω θα δείτε έξι πράγματα που ίσως δεν γνωρίζατε για το γευστικό «φυτικό βούτυρο», όπως το αποκαλούν πολλοί.

1. Το αβοκάντο έχει περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα
2. Η μπανάνα και τα μήλα, ωριμάζουν το αβοκάντο
3. Το αβοκάντο έχει πολλές πρωτεΐνες
4. Το αβοκάντο κάνει και για βούτυρο
5. Το αβοκάντο ανήκει στις υπερτροφές
6. Δεν επωφελείστε από αυτό μόνο αν το τρώτε: Πέραν των θρεπτικών δράσεων του αβοκάντο για τον οργανισμό σας, το φρούτο αυτό, κάνει καλό και στην υγεία των μαλλιών και την περιποίηση της επιδερμίδας.
7. Kαίει το λίπος, ιδιαίτερα αυτό που συσσωρεύεται συχνά στην περιοχή της κοιλιάς.

Τα αντιοξειδωτικά, τα αμινοξέα και τα αιθέρια έλαια που περιέχει, επαναφέρουν την υγεία σε τραυματισμένα μαλλιά, καλμάρουν το δέρμα από εγκαύματα και σύμφωνα με κάποιους, έχουν και αντιρυτιδική δράση.

Καταναλώνεται ωμό, μπαίνει σε μακαρονάδες, γίνεται σος που προσθέτει νοστιμιά στις σαλάτες και τα ψητά. Ο λόγος για το αβοκάντο, έναν καρπό τον οποίο είναι καλό να εντάξουμε στη διατροφή μας όχι μόνο για τη γεύση του, αλλά και για τη... δύναμή του. Ποια είναι αυτή; Η ιδιότητά του να καίει το λίπος, ιδιαίτερα αυτό που συσσωρεύεται συχνά στην περιοχή της κοιλιάς.

Πώς προέκυψε όμως το παραπάνω συμπέρασμα; Οι ειδικοί παρακολούθησαν τις συνήθειες 17.567 εθελοντών που πήραν μέρος στη γνωστή διατροφική μελέτη NHANES (National Health Examination Survey), η οποία διεξήχθη σε όλη την Αμερική από το 2001 μέχρι το 2008.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι κατανάλωναν σε τακτική βάση αβοκάντο εμφάνιζαν υψηλότερα επίπεδα καλής χοληστερίνης (HDL), χαμηλότερο σωματικό βάρος και μικρότερη περίμετρο μέσης.
Όπως σημειώνουν οι ίδιοι σε σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Nutrition Journal, το 2% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι έτρωγε συχνά αβοκάντο - η μέση ημερήσια κατανάλωση αντιστοιχούσε σε μισό αβοκάντο, δηλαδή 114 θερμίδες, οι μισές εκ των οποίων προέρχονταν από λίπη.

Στο σύνολό τους οι φαν του αβοκάντο είχαν μικρότερο βάρος από τους υπόλοιπους εθελοντές (4 κιλά κατά μέσο όρο) και Δείκτη Μάζας Σώματος ίσο με 26,7 έναντι 28,7 των τελευταίων.


Συμπέρασμα: το αβοκάντο, πλούσιο σε μονοακόρεστα λίπη και φολικό οξύ, συμβάλλει στην καλή καρδιαγγειακή υγεία (ρίχνει την αρτηριακή πίεση, την κακή χοληστερίνη, ενώ ενισχύει την καλή). Επίσης, βοηθά στην καύση του λίπους, ιδιαίτερα του σπλαχνικού (αυτού που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς) και αποτελεί μια καλή αφορμή για να ακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα διατροφής πλούσιο σε φρούτα και λαχανικά.

Επικοινωνία

Metro Beauty Αγ. Δημητρίου
Λ.Βουλιαγμένης 272Α (έξοδος ΜΕΤΡΟ Αγ.Δημητρίου)
2ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9714800, 210 9704222

 

Metro Beauty Ελληνικού
Ιασωνίδου 2 & Βουλιαγμένης (έξοδος ΜΕΤΡΟ Ελληνικού)
1ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9646600, 210 9635300

g twitter fb