ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Διαβάστε μικρές καθημερινές διατροφικές συμβουλές

  1. Πίνετε καθημερινά 6-8 ποτήρια νερό.
  2. Τρώτε 3 κύρια γεύματα (πρωινό - μεσημεριανό - βραδινό) και 3 ενδιάμεσα (Δεκατιανό - Απογευματινό - Υπόδειπνο)
  3. Πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν αρχίσετε να τρώτε
  4. Θέστε ως κανόνα να τρώτε πάντα τα γεύματα σας στο τραπέζι
  5. Ποτέ μην τρώτε όρθιοι. Οι τροφές που τρώγονται βιαστικά έχουν συνήθως πολλά λιπαρά
  6. Μην "τσιμπάτε" ενώ μαγειρεύετε
  7. Το λάδι είναι λίπος περιορίστε το
  8. Αφαιρέστε όλο το ορατό λίπος από το κρέας και την πέτσα από το κοτόπουλο
  9. Αποφύγετε το τηγάνισμα
  10. Γεμίστε το καρότσι σας με λαχανικά, φρούτα, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί, και δημητριακά σε νιφάδες για το πρωινό χωρίς ζάχαρη (βρώμη- Quaker)
  11. Προσπαθήστε να μην ψωνίζετε όταν είστε πεινασμένοι
  12. Μην "τσιμπάτε" από το πιάτο κάποιου άλλου
  13. Καταναλώνετε περισσότερο ψάρι, κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα) και λιγότερο κόκκινο κρέας
  14. Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο όταν κάνετε δίαιτα για να αποφεύγετε να τρώτε μεγάλες μερίδες
  15. Τρώμε πρωινό κάθε μέρα
  16. Τρώτε περισσότερα φρούτα, λαχανικά, τροφές με δημητριακά ολικής αλέσεως και δημητριακά για πρωινό
  17. Μην παραλείπετε γεύματα
  18. Διαλέξτε σνακς, με χαμηλά λιπαρά μεταξύ των γευμάτων (π.χ. φρούτα, γιαούρτι, κ.λ.π.)
  19. Οι καλύτεροι τρόποι μαγειρέματος είναι: ο ατμός, ο βρασμός, και το ψήσιμο στο φούρνο
  20. Αποφύγετε το συνδυασμό φαγητού με οποιαδήποτε άλλη ενασχόληση της καθημερινής ζωής, ευχάριστη (τηλεόραση, κινηματογράφος, περίπατος) ή δυσάρεστη (ανία, μοναξιά, υπερένταση)
  21. Διατηρήστε τις ώρες των γευμάτων σας κατά το δυνατόν σταθερές
  22. Τρώτε πάντα μικρές μπουκιές
  23. Μασάτε αργά και καλά την τροφή σας. Με τον τρόπο αυτό χορταίνετε με μικρότερες ποσότητες
  24. Μην αγοράζετε προβληματικές τροφές. Αν δεν βρίσκονται στο σπίτι σας κέικ, σαντιγί και γλυκά, δεν θα μπείτε στον πειρασμό να τα φάτε
  25. Αν νιώσετε την επιθυμία να φάτε κάτι γλυκό μπορείτε να κάνετε τα εξής: α) Να μασήσετε μια ξινή πίκλα ή ελιά, β) Να βουρτσίσετε τα δόντια σας, γ) Να πιείτε 2 ποτήρια νερό, δ) Να φάτε 1 βαθύ μπολ λαχανικά, ε) Να πιείτε 1 ποτήρι ντοματοχυμό
  26. Εάν θέλετε να σας κοπεί η όρεξη φάτε μονάχα 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
  27. Μερικές τροφές με χαμηλές θερμίδες και πολύ υγιεινές είναι οι εξής:
    α) φέτες μήλου,
    β) 1 ποτήρι άπαχο γάλα
    γ) φυσικός χυμός φρούτων
    δ) κομμάτια από ωμά λαχανικά
    ε) Παξιμάδι από πλήρες αλεύρι
    ζ) φρέσκα φρούτα
    η) σκέτο γιαούρτι ή γιαούρτι με φρέσκα φρούτα
  28. Τροφές με πολλές θερμίδες που θα πρέπει να αποφεύγονται από τη δίαιτα σας είναι οι εξής:
    α) γλυκά
    β) σοκολάτες
    γ) παγωτά
    δ) μπισκότα
    ε) πατάτες τσιπς
    ζ) οινοπνευματώδη ποτά
    η) ντόνατς
  29. Πώς να περιορίσετε την πρόσληψη ζάχαρης
      α)Πίνοντας τον καφέ ή το τσάι χωρίς ζάχαρη ή υποκατάστατα ζάχαρης
      β) Αντικαθιστώντας τα γλυκά, τις καραμέλες και ζαχαρωτά με φρέσκα φρούτα
      γ) Με την αποφυγή αναψυκτικών που περιέχουν ζάχαρη
  30. Πώς να περιορίσετε την πρόσληψη του αλατιού
    α) Αποφεύγοντας την προσθήκη του αλατιού στο τραπέζι και αντικαθιστώντας το με μπαχαρικά καρυκεύματα ή χυμό λεμονιού
    β) Αποφεύγοντας την προσθήκη αλατιού στο νερό για το βράσιμο των λαχανικών
    γ) Αποφεύγοντας τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι όπως: τυριά, αλλαντικά, έτοιμα φαγητά, υπεραλατισμένα τρόφιμα, αλατισμένοι ξηροί καρποί, κονσερβοποιημένα, καπνιστά ή παστά ψάρια και κρέατα

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

  1. Μπορείτε να τρώτε επιλεκτικά, όχι ότι υπάρχει μπροστά σας
  2. Παρακαλέστε το σερβιτόρο να αντικαταστήσει τις τηγανιτές πατάτες με πράσινα λαχανικά, ή σαλάτα χωρίς λάδι και διάφορες σάλτσες
  3. Μην διστάσετε να ρωτήσετε τον σερβιτόρο για τα υλικά ή τη μέθοδο μαγειρέματος του πιάτου που διαλέγετε
  4. Επιλέξτε φρέσκο φρούτο αντί για γλυκό
  5. Αν πάτε σε κινέζικο εστιατόριο δοκιμάστε πιάτα στον ατμό, κοτόπουλο ή ψάρι και λαχανικά, και αντί για τηγανιτό ρύζι πάρτε το στον ατμό
  6. Αν πάτε για μακαρονάδα σε -Ιταλικό- παραγγείλετε τα χωρίς κρέμα. Διαλέξτε τα με ντομάτα. Αποφύγετε επίσης το πολύ τριμμένο τυρί.
  7. Αν επιλέξετε κοτόπουλο αφαιρέστε την πέτσα πριν το φάτε
  8. Αν επιλέξετε κρέας, αφαιρέστε το ορατό λίπος
  9. Επιλέξτε 1 κύριο πιάτο περιέχει που περιέχει ψητό, βραστό, σχάρας ή ποσέ αντί για τηγανιτό και ζητήστε να σας το ετοιμάσουν χωρίς βούτυρο ή κρέμα γάλακτος και σάλτσες
  10. Αν επιλέξετε πατάτες, διαλέξτε ψητές ή βραστές αντί για τηγανιτές. Ζητείστε από το σερβιτόρο να παραλείψει το βούτυρο ή την κρέμα γάλακτος που πολλές φορές τη συνοδεύουν

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΡΕΑΣ - ΨΑΡΙΑ – ΠΟΥΛΕΡΙΚΑ

  1. Διαλέξτε άπαχο μοσχάρι ή άπαχο κιμά
  2. Το συκώτι, τα νεφρά, το μυαλό και γενικά όλα τα εντόσθια έχουν πολύ χοληστερίνη και θα πρέπει να περιοριστούν ή να παραλειφθούν
  3. Διαλέξτε χοιρινό χωρίς καθόλου ορατό λίπος
  4. Τα οστρακοειδή περιέχουν αρκετή χοληστερίνη
  5. Τα ψάρια ακόμα και τα παχιά, περιέχουν λιγότερα κεκορεσμένα λιπαρά οξέα από το κρέας και τα πουλερικά και επομένως αποτελούν σαφώς καλύτερη επιλογή
  6. Όλα τα κομμάτια του μοσχαριού είναι σχετικά άπαχα εκτός από τις κοτολέτες και το στήθος
  7. Τα άπαχα μέρη του αρνιού είναι: το μπούτι και το μπροστινό πόδι
  8. Το κοτόπουλο, ο φασιανός, η γαλοπούλα και το κουνέλι θεωρούνται άπαχα ενώ η πάπια και η χήνα έχουν πολύ λίπος

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

  1. Αγοράστε ημιάπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως βιολογικό Γάλα 1,5% Λίπος , Κεφίρ 1,5% Λίπος , Γιαούρτι 2% Λίπος
  2. Βρείτε τυριά με λίγα λιπαρά όπως Τρικαλινό light , φέτα Ήπειρος με 12% Λίπος

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΛΙΠΗ – ΕΛΑΙΑ

  1. Τη βάση της διατροφής σε λιπαρά να αποτελεί το ελαιόλαδο
  2. Οι ξηροί καρποί, οι ελιές και το αβοκάντο είναι πλούσια σε λιπαρά και σε θερμίδες γι’ αυτό να καταναλώνονται μόνο περιστασιακά.
  3. Όταν αντικρίζετε ένα πολύ ελκυστικό φαγητό να θυμάστε πως αυτή δεν θα είναι η τελευταία ευκαιρία σας να έχετε αυτό το φαγητό. Ικανοποιήστε τον εαυτό σας με ένα μικρό μέρος από αυτό.
  4. Να έχετε πάντα διαθέσιμα σνακ χαμηλών θερμίδων
  5. Αν παραβιάσατε τη δίαιτά σας σε κάποια περίπτωση, μην τη χρησιμοποιείτε ως μια δικαιολογία για να σταματήσετε τελείως τη δίαιτα. Αναγνωρίστε ότι τα πισωγυρίσματα συμβαίνουν πάντα και επιστρέψτε στο πρόγραμμα ελέγχου του βάρους σας
  6. Βραβεύστε τον εαυτό σας για μείωση βάρους (π.χ. αγοράστε καινούργια ρούχα, κάνετε ένα ταξίδι κ.λ.π.)
  7. Περιορίστε την κατανάλωση οινοπνευματωδών διότι προσθέτουν θερμίδες και μπορεί να μειώσουν τον έλεγχο συμπεριφοράς
  8. Εάν σας έρθει επιθυμία για τσιμπολόγημα μπορείτε να τηλεφωνήσετε σε φίλους, να κάνετε γυμναστική, να κάνετε έναν περίπατο, να βρείτε διάφορα χόμπι, επίσης ασχολία με την κηπουρική ή τα οικιακά κ.λ.π.
  9. Μάθετε ποιο είναι το κατάλληλο μέγεθος μερίδας (χρησιμοποιώντας ζυγαριές, διαβαθμισμένα κύπελλα) και καταναλώνετε μόνο αυτή την ποσότητα.

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΦΗΣ

Επικοινωνία

Metro Beauty Αγ. Δημητρίου
Λ.Βουλιαγμένης 272Α (έξοδος ΜΕΤΡΟ Αγ.Δημητρίου)
2ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9714800, 210 9704222

 

Metro Beauty Ελληνικού
Ιασωνίδου 2 & Βουλιαγμένης (έξοδος ΜΕΤΡΟ Ελληνικού)
1ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9646600, 210 9635300

g twitter fb