Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 937

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ-ΟΜΟΡΦΙΑ-ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ-ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ-Γλυκαιμικό-δείκτη-έξυπνα-tips

Προφυλάξτε την υγεία σας και κρατήστε τις τιμές του σακχάρου του αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα, μέσα από τις σωστές διατροφικές σας επιλογές.

 

 Ο γλυκαιμικός δείκτης (GI) είναι ένας συγκριτικός δείκτης που μας δείχνει πόσο επηρεάζει η κάθε τροφή που καταναλώνουμε το ρυθμό έκκρισης της ινσουλίνης σε σχέση με τη γλυκόζη. Με απλά λόγια, μας βοηθάει να καταλάβουμε πόσο αυξάνονται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα περίπου 2-3 ώρες μετά την κατανάλωση υδατανθράκων (ζάχαρη, μέλι, φρούτα, ζυμαρικά, ψωμί, δημητριακά κ.ο.κ.) και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμος σε όσους προσπαθούν να ρυθμίσουν το σάκχαρό τους.

Για να τον κρατήσετε χαμηλά:

    1.Προτιμήστε τα φρούτα που δεν έχουν ωριμάσει ακόμα πλήρως, καθώς τα πιο άγουρα παρουσιάζουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη.
    2.Προτιμήστε τα μακαρόνια σας al dente, καθώς το μαγείρεμα μπορεί να αυξήσει το γλυκαιμικό τους δείκτη.
    3.Συνοδεύστε το γεύμα σας με πράσινη σαλάτα, προκειμένου να αξιοποιήσετε τις φυτικές της ίνες για τη μείωση του γλυκαιμικού δείκτη.
    4.Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές και βάλτε τα προϊόντα ολικής άλεσης πρώτα στη λίστα σας.

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr

Επικοινωνία

Metro Beauty Αγ. Δημητρίου
Λ.Βουλιαγμένης 272Α (έξοδος ΜΕΤΡΟ Αγ.Δημητρίου)
2ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9714800, 210 9704222

 

Metro Beauty Ελληνικού
Ιασωνίδου 2 & Βουλιαγμένης (έξοδος ΜΕΤΡΟ Ελληνικού)
1ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9646600, 210 9635300

g twitter fb