Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 937

Χάστε βάρος με συμβουλές από το... εξωτερικό

Σουηδία: δοκιμάστε ένα μπολ μούσλι
Το μούσλι είναι ένα μείγμα από βρώμη, φρούτα και ξηρούς καρπούς, που έχει συνδεθεί πολλές φορές με τον έλεγχο του βάρους, αλλά και με τη βελτίωση της υγείας. Αναπτύχθηκε από έναν Σουηδό γιατρό περισσότερα από 100 χρόνια πριν για τους ασθενείς ενός νοσοκομείου, αλλά οι Σουηδοί συνέχισαν να το τρώνε σαν πρωινό ή σαν ένα ελαφρύ βραδινό. Οι φυτικές του ίνες, λόγω του ότι χωνεύονται δύσκολα, σας βοηθούν να παραμένετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα κι έτσι να μην τρώτε σύντομα και πολύ. Προσέξτε μόνο την περιεκτικότητα σε ζάχαρη αυτού που θα επιλέξετε, για να μην πάρετε τις θερμίδες που θα χάσετε από εκεί.

Ινδονησία: κάντε νηστεία ανά διαστήματα
Το Ισλάμ, που είναι η επίσημη θρησκεία της Ινδονησίας, ενθαρρύνει την περιοδική νηστεία, που σημαίνει διαστήματα χωρίς καθόλου φαγητό ή υγρό από την ανατολή μέχρι τη δύση του ήλιου. Άλλοι, πάλι, επιλέγουν να πίνουν μόνο νερό και να τρώνε μόνο άσπρο ρύζι αυτή την ημέρα. Οι ειδικοί, φυσικά, δεν προτείνουν σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο, αλλά μπορείτε να ακολουθήσετε το πρότυπο της νηστείας ανά διαστήματα, με αποχή από το κρέας και τα γαλακτοκομικά κι επιλέγοντας κάποιες μέρες κατά τις οποίες θα καταναλώνετε τις μισές θερμίδες απ’ ό,τι συνήθως.

Σουηδία: δοκιμάστε ένα μπολ μούσλι
Το μούσλι είναι ένα μείγμα από βρώμη, φρούτα και ξηρούς καρπούς, που έχει συνδεθεί πολλές φορές με τον έλεγχο του βάρους, αλλά και με τη βελτίωση της υγείας. Αναπτύχθηκε από έναν Σουηδό γιατρό περισσότερα από 100 χρόνια πριν για τους ασθενείς ενός νοσοκομείου, αλλά οι Σουηδοί συνέχισαν να το τρώνε σαν πρωινό ή σαν ένα ελαφρύ βραδινό. Οι φυτικές του ίνες, λόγω του ότι χωνεύονται δύσκολα, σας βοηθούν να παραμένετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα κι έτσι να μην τρώτε σύντομα και πολύ. Προσέξτε μόνο την περιεκτικότητα σε ζάχαρη αυτού που θα επιλέξετε, για να μην πάρετε τις θερμίδες που θα χάσετε από εκεί.

Ινδονησία: κάντε νηστεία ανά διαστήματα
Το Ισλάμ, που είναι η επίσημη θρησκεία της Ινδονησίας, ενθαρρύνει την περιοδική νηστεία, που σημαίνει διαστήματα χωρίς καθόλου φαγητό ή υγρό από την ανατολή μέχρι τη δύση του ήλιου. Άλλοι, πάλι, επιλέγουν να πίνουν μόνο νερό και να τρώνε μόνο άσπρο ρύζι αυτή την ημέρα. Οι ειδικοί, φυσικά, δεν προτείνουν σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο, αλλά μπορείτε να ακολουθήσετε το πρότυπο της νηστείας ανά διαστήματα, με αποχή από το κρέας και τα γαλακτοκομικά κι επιλέγοντας κάποιες μέρες κατά τις οποίες θα καταναλώνετε τις μισές θερμίδες απ’ ό,τι συνήθως.

Βραζιλία: συνοδέψτε το φαγητό σας με ρύζι και φασόλια
Το… κούνημα στο Καρναβάλι του Ρίο σίγουρα βοηθάει στο κάψιμο θερμίδων, το πραγματικό μυστικό των Βραζιλιάνων, όμως, για μια όμορφη σιλουέτα, είναι το ρύζι με τα φασόλια με τα οποία συνοδεύουν σχεδόν κάθε τους γεύμα. Μάλιστα, μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal Obesity Research έδειξε ότι μια διατροφή που αποτελείται κυρίως από ρύζι και φασόλια μειώνει τον κίνδυνο να γίνει κάποιος υπέρβαρος, κατά 14%. Ο λόγος είναι ότι το ρύζι με τα φασόλια έχουν λίγα λιπαρά και πολλές φυτικές ίνες –ειδικά όταν το ρύζι είναι καστανό- που σημαίνει ότι οι Βραζιλιάνοι νιώθουν το στομάχι τους γεμάτο και τελικά τρώνε λιγότερο.

Πολωνία: μειώστε το φαγητό έξω
Στην Πολωνία ξοδεύουν μόνο το 5% του οικογενειακού budget για να τρώνε έξω, τη στιγμή που μια οικογένεια στην Αμερική ξοδεύει το 37% του budget σε εστιατόρια και fast food. Στην Ελλάδα, σε έρευνα που έγινε το 2013 με θέμα «Διατροφή και Οικονομική κρίση» που πραγματοποίησαν σε συνεργασία με την ΕΚΠΟΙΖΩ φοιτήτριες του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, οι Έλληνες έχουν μειώσει κατά 93% τα γεύματα σε εστιατόρια και ταβέρνες λόγω κρίσης. Αυτή η τακτική, εκτός του ότι κρατάει την τσέπη μας πιο γεμάτη, μας κρατά μακριά από εν δυνάμει βλαβερές και πολύ λιπαρές τροφές, προσφέροντάς μας την υγιεινή εναλλακτική του σπιτιού, όπου μπορούμε να τη βγάλουμε και οικονομικά και υγιεινά, με σαλάτα, γιαούρτι κ.ο.κ.

Μαλαισία: βάλτε λίγο κουρκουμά στο φαγητό
Το μπαχαρικό αυτό είναι συστατικό-κλειδί του μείγματος κάρυ και η κουρκουμίνη που περιέχει φαίνεται πως πολεμά το λίπος. Μελέτη του Πανεπιστημίου Tufts έδειξε ότι στο πλαίσιο πειράματος, τα ποντίκια που ταΐζονταν με κουρκουμίνη έπαιρναν λιγότερο βάρος από τα υπόλοιπα, στα οποία εφαρμοζόταν η ίδια διατροφή. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το συστατικό αυτό εμποδίζει την ανάπτυξη λιπώδους ιστού και αυξάνει την καύση του λίπους. Δοκιμάστε να προσθέσετε κουρκουμά στο νερό που βράζετε τα ζυμαρικά ή τα λαχανικά σας, στα γεμιστά ή στα ντολμαδάκια, στον κιμά, στην παρασκευή γλυκών κ.ά.

Επικοινωνία

Metro Beauty Αγ. Δημητρίου
Λ.Βουλιαγμένης 272Α (έξοδος ΜΕΤΡΟ Αγ.Δημητρίου)
2ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9714800, 210 9704222

 

Metro Beauty Ελληνικού
Ιασωνίδου 2 & Βουλιαγμένης (έξοδος ΜΕΤΡΟ Ελληνικού)
1ος όροφος
Τηλέφωνο 210 9646600, 210 9635300

g twitter fb