ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ-ΟΜΟΡΦΙΑ-ΣΩΜΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΠΡΟΣΩΠΟ-IPL-RF-ΚΡΥΟΛΙΠΟΛΥΣΗ-Ποιες σούπερ τροφές μας περιμένουν αυτό το μήνα;

Οκτώβρης, φθινόπωρο, μελαγχολικός καιρός, πρωτοβρόχια… Μαζί με τα γκρίζα του, ο Οκτώβρης είναι πλούσιος σε τροφές της εποχής που μπορούν να μας χαρίσουν υγεία, ευεξία και να καλύψουν τις ανάγκες μας για νόστιμα και υγιεινά σνακ.

 

Αυτό το μήνα και κάθε μήνα επιλέξτε φρούτα και λαχανικά εποχής, προκειμένου να τα καταναλώσετε στην καλύτερή τους στιγμή και να λάβετε όλες τις θρεπτικές ουσίες και τις βιταμίνες τους. Δεν ξέρετε τι να διαλέξετε; Πάρτε μια ιδέα από τα παρακάτω.

Κολοκύθες
Ξεπεράστε το γεγονός ότι σας πιάνουν λίγο περισσότερο χώρο απ’ όσο θα θέλατε και βάλτε τες στη διατροφή σας, αυξάνοντας τα επίπεδα της βιταμίνης A στον οργανισμό σας. Συγκεκριμένα, από ένα φλιτζάνι πουρέ
κολοκύθας λαμβάνουμε περισσότερο από 200% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης της βιταμίνης, η οποία είναι σημαντική για την όραση και το ανοσοποιητικό, μεταξύ άλλων. Ακόμη, στην κολοκύθα θα βρείτε 2 συστατικά της μακροζωίας, την άλφα και βήτα καροτίνη, όπως και φυτικές ίνες, για να νιώθετε χορτάτοι και να μην τσιμπολογάτε συνεχώς. Κι αν είστε αρχάριοι στην κατανάλωση κολοκύθας, μπορείτε να τη δοκιμάσετε στη σούπα σας, σε πουρέ, στην πίτσα και μην παραλείψετε να δοκιμάσετε και τους σπόρους της, ψήνοντάς τους για λίγα λεπτά σε λαδόκολλα.

Αχλάδια
Ένα μικρό
αχλάδι σας χαρίζει 10% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης βιταμίνης C, το 18% της ποσότητας φυτικών ινών που χρειάζεστε καθημερινά, το 4% του καλίου, ενώ έχει μικρή περιεκτικότητα και σε σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Τα οφέλη του αχλαδιού εκτείνονται από τόνωση του ανοσοποιητικού για να μένετε μακριά από ιώσεις, αίσθημα κορεσμού για να μένετε μακριά από το ψυγείο, καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, εξασφάλιση της υγείας του παχέος εντέρου και διατήρηση της συνολικής ευεξίας σας, εφόσον τα καταναλώνετε συχνά. Ακόμη, ο χυμός τους θρέφει το λαιμό και βοηθά στην πρόληψη προβλημάτων στην περιοχή αυτή. Γεμίστε τη φρουτιέρα σας με αχλάδια από σήμερα κιόλας!

Καρότα
Μαζί με την κολοκύθα, τα
καρότα εξασφαλίζουν τη λήψη της απαραίτητης βιταμίνης Α(σκεφτείτε ότι ένα μέτρια καρότο μας παρέχει το 203% της συνιστώμενης ημερησίας δόσης της βιταμίνης αυτής). Σε χαμηλότερα ποσοστό συναντάμε επίσης τη βιταμίνη C και τηβιταμίνη Β6, ενώ στο καρότο βρίσκουμε και κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο, όπως και τις απαραίτητες φυτικές ίνες που εξασφαλίζουν την υγεία του εντέρου μας και τη διατήρηση της σιλουέτας μας. Για να μην καταστρέφετε τις βιταμίνες τους, προτιμήστε να τα καταναλώνετε ωμά, ακολουθώντας το παράδειγμα του… Μπαγκς Μπάνι.

Λάχανο
Με μόλις 33 θερμίδεςανά φλιτζάνι, το
λάχανο είναι μια ιδανική τροφή για να βάλετε στο πιάτο σας, χαμηλή σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες. Αν έχετε πρόβλημα συγκέντρωσης υπόσχεται να σας βοηθήσει με τη βιταμίνη Κ και τις ανθοκυανίνες του, ενώ η βιταμίνη C του κάνει το καθήκον της κρατώντας τις άμυνες του οργανισμού ψηλά, έτσι ώστε να αποφεύγουμε τις ιώσεις. Το θείο που περιέχει είναι απαραίτητο για την κερατίνη, μια πρωτεΐνη που είναι απαραίτητη για υγιή μαλλιά, νύχια και δέρμα, ενώ έχει κι άλλη μια σημαντική δράση ως προς τον πονοκέφαλο, όπου βοηθάει στην ανακούφισή του είτε αν καταναλώσετε το χυμό του, είτε αν κάνετε μια ζεστή κομπρέσα με τα φύλλα του. Κι ένα tip για τις φορές που θα το παρακάνετε με το αλκοόλ: το λάχανο φαίνεται πως καταπολεμά τα συμπτώματα υπερκατανάλωσης. Δοκιμάστε το! 

Μανταρίνι
Εκτός από το άρωμα που αφήνει γενναιόδωρα στα χέρια και τα χείλη μας, το
μανταρίνι είναι σούπερ ευεργετικό και ιδανικό δεκατιανό ή απογευματινό σνακ. Όπως όλη η οικογένεια εσπεριδοειδών, έτσι και το μανταρίνι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, αλλά και βιταμίνη Α,εξασφαλίζοντας ότι το ανοσοποιητικό μας θα φανεί δυνατό απέναντι στις ιώσεις. Οι θερμίδες σε ένα μέτριο φτάνουν μόλις τις 47, ενώ είναι πλούσιο και σε διαλυτές φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν τη χοληστερόλησχηματίζοντας μια παχιά, παχύρρευστη ουσία στα έντερα. Από τα μανταρίνια δεν λείπει επίσης το κάλιο, το οποίο μπορεί να εμποδίσει την υψηλή πίεση του αίματος, ούτε το φυλλικό οξύ που συμβάλλει στη διαμόρφωση και τη διατήρηση της υγείας των νέων κυττάρων. Μήπως τελικά και το ένα μανταρίνι την ημέρα κάνει το γιατρό πέρα;